Onze diensten
Customer Communication Management (CCM) omvat de totale keten van klantcommunicatie, zowel uitgaand als inkomend en interactieve communicatie. De verzender en ook de klant kunnen het startpunt zijn van interactie. Ieder contactmoment telt en heeft een mogelijkheid om de waardering door uw klant te verbeteren, ongeacht hoe de interactie met klant plaatsvindt. De klant wil naar zijn/haar voorkeur informatie beschikbaar kunnen krijgen, ongeacht plaats of tijdstip, daarmee varieert de behoefte per situatie. Daarnaast dient u zich te houden aan eisen van de verplichte communicatie in uw branche. De business wil snel kunnen inspelen op veranderingen, security stelt hoge eisen in kader van AVG/GDPR en wil compliance tot 100% nauwkeurig aantoonbaar kunnen rapporteren aan interne en externe toezichthouders. Kortom CCM is een veelomvattend specialisme …. Rotaform’s specialisme.
Het platform van Rotaform omvat veel standaard diensten en kan eenvoudig koppelen met diensten van derden of benodigde systemen.